Bollywood News - Salman could have filed a defamation suit: Trade analyst on ...

Thank you for reading the news about Salman could have filed a defamation suit: Trade analyst on ... and now with the details

Aden - Yasmine El Tohamy - Komal Nahta weighs in on the conspiracy theories swirling on Twitter regarding Sushant's death.

Conspiracy theories are circulating widely on Twitter, alleging that actors Sooraj Pancholi and Salman Khan were responsible for Sushant Singh Rajput and his former manager Disha Salian's deaths.

While Sooraj in a recent interview to Bombay Times has rubbished these allegations, saying he had no issue with Sushant and didn't even know Disha, Salman has yet to comment on the controversy.

Now Bollywood trade analyst Komal Nahta has weighed in on the issue, saying, "To say that Salman Khan was responsible for Sushant Singh Rajput's end is as ridiculous as saying, Pakistan sent cyclone Nisarga to India, or Shah Rukh Khan was responsible for the Rajput revolt against 'Padmavat'. It's a wonder that nobody is blaming Salman for Deepika Padukone's mental depression. The negative voices must understand, like the rest of the actor-producers, Salman is in the business of selling dreams by making and acting in films. It's absolutely pathetic to baselessly drag his name into a suicide case. Had this happened in the USA, Salman could have filed a defamation suit of hundreds of millions of dollars against the perpetrators of falsehood and lies uttered with ulterior motives. Shame on yellow journalism for propagating the theory."

These were the details of the news Bollywood News - Salman could have filed a defamation suit: Trade analyst on ... for this day. We hope that we have succeeded by giving you the full details and information. To follow all our news, you can subscribe to the alerts system or to one of our different systems to provide you with all that is new.

It is also worth noting that the original news has been published and is available at Khaleej Times and the editorial team at AlKhaleej Today has confirmed it and it has been modified, and it may have been completely transferred or quoted from it and you can read and follow this news from its main source.